Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

Τα νέα από τη δίαιτα


Είμαι 62 κιλά! Έχασα σύνολο 5 κιλά από την ημέρα που άρχισα τη δίαιτα, στις 18 Ιανουαρίου. Έπρεπε να ήμουν πολύ λιγότερα (ο στόχος είναι τα 57 κιλά), αλλά κάνω παρανομίες. Τις τελευταίες 3 εβδομάδες έχασα μόνο 1 κιλό. Ο διαιτολόγος είπε ότι είναι απογοητευμένος μαζί μου γιατί μέχρι τώρα έπρεπε να είχα φτάσει τα κιλά μου. Μου μείωσε τις θερμίδες της δίαιτας (ααααχ!) και περιμένει θαύματα μέχρι την επόμενη φορά. 
Είναι τόσο εύκολο να χάσεις τα κιλά που απλώς θέλει πρόγραμμα και θέληση. Όταν φτάσω στα κιλά μου, μου υποσχέθηκε ότι θα μπορώ να τρώω πολλές λιχουδιές και η διατροφή μου θα εμπλουτιστεί. Σκέφτομαι (σκέφτομαι λέω), να γραφτώ γυμναστήριο. Πιθανών να μην το κάνω, αλλά το θέλω πολύ. Υπάρχει ένα γυμναστήριο στη γειτονιά μας το οποίο έχει τάξεις στις 8.00μ.μ. κάθε βράδυ. Θα είναι πολύ εύκολο για μένα να κοιμίζω τον Π και μετά να πηγαίνω γυμναστήριο. Εύκολο στα λόγια, δύσκολο στην πράξη όμως γιατί είμαι συνήθως πολύ κουρασμένη και χωρίς ενέργεια τα βράδια. Το στατικό ποδήλατο στο σπίτι είναι το πλέον βαρετό πράγμα και τρέμω στην ιδέα να περάσω μισή ώρα πλήξης και χάσιμο χρόνου. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου