Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

αΠλΕς ΚαΘηΜεΡιΝεΣ σΤιΓμΕς

Εχτές έγινε το πιο αστείο πράγμα το οποίο ακόμα σκέφτομαι και γελάω. Ίσως να μην είναι και τόσο αστείο σαν πράξη αλλά το να το κάνει ένα μικρό μωρό 12 μηνών?? hillarius. 
Καθόμασταν όλοι μαζί στο χαλί και παίζαμε. Κάποια στιγμή άρχισα να μιλάω με τον Θ και ο Π τριγυρνούσε ανενόχλητος γύρω μας. Δεν ξέρω τι τον ώθησε να κάνει αυτό που έκανε, ίσως ήθελε να τραβήξει την προσοχή μου, ίσως δεν ήθελε να μιλάω άλλο με τον μπαμπά του? Πήγε από πίσω μου και μου τράβηξε τα μαλλιά!!!! Από τη ρίζα!!! Έκπληκτη γύρισα και τον κοίταξα με απορημένο βλέμμα, ξεράθηκε στα γέλια και το ξανάκανε!! Όσο αντιδρούσα τόσο πιο αστείο του φαινόταν! Μετά περπάτησε προς τον μπαμπά του και το έκανε και στον ίδιο! Έπιασε τα μαλλιά του από τη ρίζα και τα τράβηξε. Αν πήγαινε σχολείο θα ήξερα ότι είναι κάτι που έμαθε εκεί από άλλα παιδάκια. Αλλά....δεν πάει! Δεν είδε ποτέ κανέναν να κάνει κάτι τέτοιο. Ένα μωρό 12 μηνών αποφάσισε να μας τραβήξει τα μαλλιά...έτσι για την προσωπική του διασκέδαση! Το ζήσαμε κι αυτό!

Παίζουμε κυνηγητό στο σαλόνι. Ο μπαμπάς του παίρνει μια θέση στα τέσσερα, τον κοιτάει έντονα και του λέει....'θα σε πιάαααασωωω..........' και ο Π τρέχει τρέχει τρέχει και χώνεται στην αγκαλιά μου. Προφανώς είμαι το άτομο που ξέρει πως θα τον σώσει. Μετά ο Θ κρύβεται και ο Π πάει να τον ψάξει, μέχρι που εμφανίζεται μπροστά του και τρέχει να τον πιάσει. Και πάλι ο Π χαχανίζοντας τρέχει να σωθεί στην αγκαλιά μου. Κάποια στιγμή αποφάσισα να κάνω κι εγώ το κυνηγητό. Τρέχω προς το μέρος του λέγοντας...'θα σε πιάαασωωωω'....! παραμένει ακίνητος. με κοιτάζει.  χαμογελάει. σηκώνει τα χεράκια του προς το μέρος μου. ΕΛΙΩΣΑ......................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου