Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

Τυχαίες Σκέψεις


Ο Π την ημέρα των γενεθλίων του


Ο Π με τον παππού του (τον μπαμπά του Θ). Βρήκα τη σκηνή πολύ τρυφερή


Απλώς μου άρεσε ο τρόπος που έπεφτε το φως πάνω στα φρούτα


Ο Π χώνει το κεφάλι του μέσα σε ένα κουτί παπουτσιών / ποιός ξέρει τι σκεφτόταν


Ο Π πίνει νερό με καλαμάκι από το μπουκάλι. Τα μαλλιά του γυαλίζουν γιατί βάλαμε ελαιόλαδο / προσπαθούμε να καταπολεμήσουμε τη νινίδα που μας ταλαιπωρεί από τον καιρό που γεννήθηκε


Τα λουλούδια που μου έφερε ο Θ την ημέρα της γυναίκας / την ίδια μέρα με τα γενέθλια του Π


Η θέα από το μπαλκόνι μας / ναι είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε τέτοια θέα


Απογοητεύομαι πολύ εύκολα από τους ανθρώπους. Παλιά ήμουν πολύ καλοπροαίρετη. Σήμερα αν ρωτήσεις στη δουλειά μου για μένα θα σου πουν ότι μάλλον πέφτω στο προφίλ της bitch. Αν κάποιος με αδικήσει, προσβάλει, προσπαθήσει να με ρίξει ή μου κάνει κριτική, απογοητεύομαι. Κριτική. Ειδικά την κριτική δεν τη δέχομαι από κανέναν! Αντιδρώ πολύ άσχημα στην κριτική. Δεν θα αντιμετωπίσω τον άλλον γιαυτό που έγινε, ούτε θα σταματήσω να του μιλάω. Απλώς όταν γίνει μέσα μου αυτή η απόρριψη, απλώς τον βγάζω ανθρώπους από τη ζωή μου, πολλές φορές χωρίς να το καταλάβω. 

Έχουμε μια κοπέλα που μας καθαρίζει το σπίτι μια φορά την εβδομάδα, την οποία χρυσοπληρώνουμε. Την γνωρίζω από παλιά και της έχω εμπιστοσύνη. Τη έβλεπα σαν μητέρα μου και ήμουν πάντα πολύ γενναιόδωρη μαζί της. Πρόσφατα με αδίκησε (για να μην πω έκλεψε!). Της χρωστούσα λεφτά από τις δύο προηγούμενες φορές αλλά όταν πήγα να την πληρώσω επέμενε ότι της χρωστώ για τρεις φορές. Δεν ξέρω αν το έκανε επίτηδες ή αν το έκανε επειδή μπερδεύτηκε (εγώ θέλω να πιστεύω το δεύτερο, ο Θ είναι σίγουρος για το πρώτο), αλλά μέσα μου έγινε αυτή η διαδικασία της απόρριψης. Προσπάθησα να της εξηγήσω αλλά ήταν ανένδοτη έτσι της έδωσα τα λεφτά που ζήτησε. Από εκείνη την ημέρα δεν την ξανάφερα να καθαρίσει. Προσπαθώ να καθαρίζω μόνη μου αλλά είναι δύσκολο με τον Π. Δεν έχω χρόνο και μου αρέσει να έχω καθαρό σπίτι. Σκέφτομαι να την ξαναφέρω αλλά θα της πω να έρχεται κάθε 15 μέρες. Έχασα την εμπιστοσύνη μου και αν βρω κάποια άλλη θα την προτιμήσω. 

Έγραψα ότι δεν δέχομαι την κριτική. Ούτε εγώ κάνω κριτική τέτοιου είδους αλλά μέσα μου μπορεί να γίνεται αυθόρμητα. Δεν θα κρίνω τις πιο κάτω καταστάσεις, απλώς τις επεξεργάζομαι και φυσικά...τις απορρίπτω. 

Στα γενέθλια του Π καλέσαμε κάποια συγγενικά μας πρόσωπα, μαμάδες με μικρά παιδιά. Η κάθε μια έχει το δικό της προσωπικό στυλ που μεγαλώνει τα παιδιά της / δικαίωμα της. Δεν ανακατεύομαι ποτέ σε τέτοια θέματα. Το ένα ξαδερφάκι του Θ (λίγο μεγαλύτερο) έχει αρχίσει να δείχνει επιθετική συμπεριφορά. Ότι έπιανε στα χέρια του ο Π, του το έπαιρνε. Ο Π δεν αντέδρασε ιδιαίτερα, είναι μωρό ακόμα, μέχρι τη στιγμή που ο ξάδερφος πήρε ένα παιχνίδι και του το χτύπησε στο κεφάλι. Εκεί άρχισε να κλαίει. Φυσικά και απομάκρυνα το παιδί μου γιατί έχασα την εμπιστοσύνη μου. Η μητέρα του καθόταν εκεί μαζί μας και παρακολούθησε τη σκηνή αλλά δεν αντέδρασε. Αργότερα ο άντρας της μας είπε ότι δεν τους πειράζει που το παιδί τους χτυπάει άλλα παιδιά γιατί καλύτερα να χτυπάει αυτός παρά να τον χτυπάνε. Στη συνέχεια χτύπησε μια ξαδερφούλα του Π και πάλι οι γονείς δεν αντέδρασαν. 
Πως το εκλαμβάνω: είμαι ενάντια στη βία. Αν ο Π ποτέ χτυπήσει άλλο παιδί εννοείται ότι θα προσπαθήσω να το αποτρέψω και σίγουρα θα επέμβω και θα του εξηγήσω πως δεν χτυπάμε άλλα παιδιά (έστω και αν δεν καταλαβαίνει, θα νιώσει την παρέμβαση μου). 

Μια άλλη μαμά/καλεσμένη με δύο παιδάκια, ήρθε μαζί με την οικιακή της βοηθό στο πάρτυ. Το ένα της παιδί είχε χτυπήσει από πριν στο μάτι και έκλαιγε συνέχεια κρατώντας το μάτι του. Η μαμά του καθόταν έξω στο μπαλκόνι μιλώντας μαζί μας και η οικιακή βοηθός κρατούσε το παιδάκι στα χέρια της, παρηγορώντας και φιλώντας το.
Πως το εκλαμβάνω: πιστεύω πολύ στη σχέση μάνας/παιδιού. Πιστεύω στην ασφάλεια και εμπιστοσύνη που πρέπει να νιώθει το παιδί απέναντι στους γονείς του. Πιστεύω στο ένστικτο της μάνας να προστατέψει/ αγαπήσει/ φροντίσει το παιδί της. Πιστεύω στις θυσίες που πρέπει να κάνει ο γονιός στην προσωπική του ψυχαγωγία για τα μικρά παιδιά του. 

Η σκέψεις μου αφορούν τα άτομα που περιλαμβάνουμε στον περίγυρο μας, στη ζωή μας, στις προσωπικές μας στιγμές. Θέλω να έχω δίπλα μας άτομα που μας αγαπάνε, ανθρώπους από τους οποίους έχουμε να πάρουμε και να δώσουμε. Θέλω κόσμο με παρόμοιο σκεπτικό με το δικό μας. Η ζωή είναι πολύ μικρή και δεν θέλω να την περάσω κάνοντας debate σχετικά με τον τρόπο που μεγαλώνω το παιδί μου. ΔΕΝ δίνω εξηγήσεις, ΔΕΝ δικαιολογούμαι, ΔΕΝ απολογούμαι. Βγάζω από τη ζωή μου αρνητικές καταστάσεις, άτομα με αρνητική επίδραση σε μένα και στην οικογένεια μου. Μίλησα για θυσίες και φυσικά θα κάνω κάποιες θυσίες. 

Υπάρχουν κάποια συγγενικά πρόσωπα του Θ με τα οποία δεν ταιριάζω. Όχι τόσο οι απόψεις μου στο θέμα των παιδιών αλλά σε όλα τα άλλα. Έχουμε κάτι που θα έλεγα εγώ...χάσμα νοοτροπίας. Βλέπω όμως ότι έχουν δύο πολύ ευγενικά, φιλικά και χαρούμενα παιδάκια τα οποία αγαπάνε τον Π και έχουν θετική επίδραση σ' αυτόν. Επιλέγω λοιπόν να κάνω παρέα με αυτή την οικογένεια, θυσιάζοντας τις πνευματικές μου ανησυχίες που δεν ταιριάζουν με τις δικές τους, αλλά επιλέγοντας να επικεντρωθώ σε όλα τα υπόλοιπα θετικά στοιχεία που έχουν να μας προσφέρουν. Και να τους προσφέρουμε εμείς αντίστοιχα. 

Τα γράφω όλα αυτά γιατί θέλω να υπάρχουν σαν μια υπενθύμιση και στον εαυτό μου. Κάποτε τα ξεχνάω, παρασέρνομαι από τα 'πρέπει' και την τάση που έχω να μη θέλω να πληγώνω κόσμο. Αλλά τώρα έχω ένα μωρό μαζί μου. Πρέπει να λάβω υπόψη μου τη σωματική του ασφάλεια και την πνευματική του ανάπτυξη. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου