Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Μικρέ μου Π...superbaby


Μικρέ μου Π

Το πιο σημαντικό πράγμα που έγινε αυτή την εβδομάδα είναι ότι...έκανες κάποια βήματα! Μαζί μου έκανες ένα βήμα προς το μέρος μου και χώθηκες στην αγκαλιά μου και όταν δεν ήμουν μαζί σου έκανες άλλα τρία βήματα στα οποία μάρτυρες ήταν ο μπαμπάς σου, η γιαγιά σου και η νονά σου. Μπράβο μικρέ μου!!! Τώρα στέκεσαι όλο και πιο πολύ στα πόδια σου χωρίς να κρατάς κάπου και μάλιστα νιώθεις τόσο άνετα στα πόδια σου που χορεύεις κιόλας!! Στέκεσαι και χοροπηδάς πάνω κάτω. Είσα έτοιμος τώρα για να περπατήσεις κανονικά, έχεις τη δύναμη, απλώς δεν το έχεις συνηθήσει ακόμη, κι έτσι βολεύεσαι με το μπουσουλητό. Πιστεύω ότι έτσι όπως μπουσούλησες μια μέρα στα ξαφνικά, έτσι θα γίνει και με το περπάτημα. Εύχομαι μόνο να είμαι μπροστά για να πανηγυρίσω!!! 

Σήμερα είπες....γάλα!!! Ήμασταν στο κρεβάτι το πρωί, εγώ κρατούσα το γάλα σου και σε ρώτησα αν θέλεις γάλα. Έφτυσες την πιπίλα και είπες με την γλυκιά και απαλή σου φωνούλα 'γάλα'! Το άκουσε και ο μπαμπάς σου! Ήταν τόσο τέλειο να ακούω μια λεξούλα να βγαίνει από σένα και τόσο...πρωτόγνωρο! Ναι κάποτε/σύντομα θα μιλήσεις, δεν θα είσαι για πάντα μωρό. Απίστευτο! 

Εχτές παίξαμε 'ποδόσφαιρο' μέσα στο σπίτι. Άρχισα εγώ να κλωτσάω την μπάλα σου από δω κι από κεί και εσύ κάθε φορά που την έβλεπες να εκτοξεύεται με φόρα, έσκαγες στα γέλια! Σε σήκωσα στα χέρια μου και τρέχαμε πίσω από την μπάλα κι εσένα σου φαινόταν τόσο μα ΤΟΣΟ αστείο! 

Λέξεις που σε κάνουν να γελάς: κοντορεβυθούλης, remote control και ένα τραγουδάκι που έβγαλα εγώ από το μυαλό μου στη μελωδία του 'are you sleeping, are you sleeping, brother john, brother john, morning bells are ringing ding ding dong'. Το δικό μου πάει κάπως έτσι: είμαι ένα αγοράκι που αγαπώ, αγαπώ, αγαπάω τη μαμά μου, αγαπάω τη μαμά μου, ντινγ, ντινγ, ντονγ. Στο 'αγαπάω τη μαμά μου' σε γαργαλάω και πεθαίνεις στα γέλια! Συγγνώμη αν όταν μεγαλώσεις αυτό θα σου φαίνεται σαχλό και μαμαδίστικο αλλά....είσαι το μωρό μου και με αυτό διασκεδάζεις! 

Προσπαθούσα να σκεφτώ πως θα είναι η τούρτα σου στα πρώτα σου γενέθλια, σε δύο εβδομάδες και ξαφνικά μου ήρθε...είναι τόσο προφανές...γιατί είσαι το πιο superbaby που έχω δει στη ζωή μου. Superman!!! Yeah!! 

Σ' αγαπάμε πολύ. Όλοι. 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου