Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Μας περιμένουν τόσα πολλά...


Είσαι έτοιμος να ανοίξεις τα φτερά σου και να ανακαλύψεις το περπάτημα. Σήμερα έκανες βήματα ξανά. Εγώ και ο μπαμπάς σου πανηγυρίσαμε με πολλά μπράβο και χειροκροτήματα και εσύ μας κοιτούσες χαμογελαστός, χωρίς να καταλαβαίνεις γιατί το κάνουμε αυτό. Πρέπει να φαντάστηκες ότι το κάνουμε τυχαία γιατί έμεινες να μας κοιτάζεις και να περιμένεις να το ξανακάνουμε, συμμετέχοντας κι εσύ με μικρούς πανηγυρισμούς. Προσπαθούμε να περιορίζουμε τις εξόδους μας όσο μπορούμε αλλά αυτό δεν με σταματά από το να ονειρεύομαι τα μέρη που θα πάμε μόλις περπατήσεις! Ειδικά το καλοκαίρι...ανυπομονώ να πας για πρώτη φορά (στη μνήμη σου τουλάχιστον) στην παραλία! Πως θα αντιδράσεις άραγε όταν μπεις μέσα στο νερό? Είσαι πάντως ατρόμητος. Σε ρίχνω ψηλά στον αέρα και σε αφήνω να πέσεις στα χέρια μου κι εσύ πεθαίνεις στα γέλια. Σε αφήνουμε να κατέβεις μόνος σου από τον καναπέ, έχοντας τα χέρια μας κοντά σου κι εσύ απλά κάνεις βουτιά στο κενό (έστω και ελεγχόμενη). Όταν φοβάσαι κάτι (όπως το βιβλίο με τα τρισδιάστατα σχέδια που τώρα έχει γίνει από τα αγαπημένα σου), πεισμώνεις να το γνωρίσεις ώστε να σταματήσεις πια να το φοβάσαι. Αισθάνομαι μια δύναμη να βγαίνει από σένα. Μια δύναμη αλλά και μια ονειρική φύση. Κάποτε χάνεσαι μέσα σε κάτι που θα σου αρέσει (π.χ. ένα τραγούδι) και φαίνεσαι να ταξιδεύεις. Είσαι χαρούμενος τις περισσότερες ώρες της ημέρας, έχεις χιούμορ και είσαι σκανδαλιάρης. Σου αρέσουν τα απαγορευμένα αλλά δέχεσαι εύκολα τις απαγορεύσεις. 
Θυμάμαι όταν ήσουν ακόμα στην κοιλιά μου και αναρωτιόμουνα τι χαρακτήρας θα είσαι, ανυπομονούσα να σε γνωρίσω, να μάθω ποιος είσαι, πως θα λειτουργεί η οικογένεια μας με ένα καινούριο μικρό ανθρωπάκι. Τελικά ο χαρακτήρας σου άρχισε να διαφαίνεται! Μας γνωρίζεις και σε γνωρίζουμε και επιδρά ο ένας στον άλλον. Αυτό που λέμε συνέχεια με τον Θ είναι πως δεν θα μπορούσαμε να είχαμε φανταστεί καλύτερο 'παπάκι' από σένα. Μπορώ να γράφω για ώρες για σένα και για το πόσο με άλλαξες, για το κόλλημα που έχω πάθει μαζί σου και δεν μπορώ να πάω πουθενά χωρίς εσένα. Το αρχικό πνίξιμο που ένιωθα μόλις γεννήθηκες και η λαχτάρα για την ελευθερία μου έχουν αντικατασταθεί από την  ανάγκη να είμαι συνέχεια μαζί σου. Οι ώρες περνάνε πια πολύ γρήγορα όταν είμαστε μαζί και το δέσιμο μας μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Αν και δεν είμαι υπομονετικός άνθρωπος, μαζί σου έχω όλη την υπομονή του κόσμου και μου βγάζεις τον πιο ήρεμο και γλυκό μου εαυτό. Είσαι η μωρόμπαλα μου. Μαλακός και στρογγυλός. 
Σ' αγαπώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου