Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ολονυχτία με ποδήλατο



Καμία σχέση, 25 λεπτά έκανα. Τα οποία είναι πολύ καλά αν λάβουμε υπ' όψη μας ότι τον τελευταίο καιρό η μόνη μου γυμναστική είναι να κάθομαι στον καναπέ κάνοντας...τίποτα! Όχι, ψέματα, πλέκω μια κουβέρτα για τον Π. Πίσω στο θέμα μας. Έκανα 15 λεπτά στην αρχή, κατέβηκα, μετά πείσμωσα και αποφάσισα να ξανανέβω για άλλα 10 λεπτά. Ήταν τόοοοοσο μα τόσο βαρετά! Η θέα της κουζίνας με τα άπλυτα πιάτα και ποτήρια δεν ήταν και ότι πιο εμπνευστικό. Έβαλα διάφορα τραγούδια στο youtube, έστειλα 2-3 μηνύματα και έβγαλα αποδεικτικές φωτογραφίες για να στείλω στην αδερφή μου. Η ώρα πέρασε και επέστρεψα στον καναπέ νιώθοντας μυρμηγκιάσματα στα πόδια μου. Το σπίτι είναι ένα χάος αλλά αρνούμαι να βάλω μια τάξη. Θέλω ένα μαγικό ραβδί που θα το τινάξω στον αέρα και το σπίτι θα γίνει λαμπίκος. No can dosville baby doll, που λέει και ο ted mosby στο how i met your mother. Κάπου εδώ τελειώνω γιατί έχω ξεφύγει. 



Μάρτιος 2013


Μάρτιος 2014.

 Δεν τη λες και τελείως φλατ με κοιλιακούς αλλά τουλάχιστον είμαι σε καλό δρόμο. Βλέπω στο background την αλλαγή από ένα σπίτι μπουτίκ σε ένα σπίτι μπάχαλο. χιχιχι. 

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, κατεύθασε σπίτι ο Θ από το φούρνο και έφερε μαζί του ένα τέλειο σοκολατό-μπισκοτό-κρεμό γλυκό το οποίο τρώει άνετος και χαλαρός δίπλα μου στον καναπέ. γκρρρρρ... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου