Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Σ' αγαπώ


Είμαι τόσο ερωτευμένη μαζί σου αυτή τη στιγμή. Άκουσα σήμερα κάτι φριχτά πράγματα που έκαναν κάποιοι φριχτοί άνθρωποι στα βρεφάκια τους επειδή έκλαιγαν και στο τέλος τα σκότωσαν. Πως μπορεί κάποιος να είναι τόσο βίαιος και να φτάνει στο σημείο να κάνει κακό σε ένα ανυπεράσπιστο εύθραυστο μωράκι. Στο ίδιο του το σπλάχνο. Ξέρω από πρώτο χέρι ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να έχεις ένα μωρό που κλαίει με τις ώρες. Μπορεί να σε τρελάνει και να σε κάνει να μην σκέφτεσαι λογικά έστω κι αν είσαι ο πιο λογικός έξυπνος μορφωμένος και υπομονετικός άνθρωπος στον κόσμο. Γιαυτό είναι πολύ επικίνδυνο να κάνουν μωρά άνθρωποι διαταραγμένοι. Το να φέρεις ένα μωρό στον κόσμο δεν είναι καθόλου εύκολη δουλειά και πρέπει να το κάνουν μόνο αυτοί που το θέλουν πραγματικά και που δεν έχουν ψυχολογικά ή νοητικά προβλήματα. 

Σε κρατάω σφιχτά στην αγκαλιά μου για να νιώθεις ασφάλεια. Για να νιώθεις πόσο πολύ σε αγαπάω. Για να μη φοβάσαι. Εγώ σε έφερα στον κόσμο και τώρα είναι ευθύνη μου να σε μεγαλώσω με αγάπη. Μωράκι μου...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου