Κυριακή 11 Μαΐου 2014

ΚΥΡΙΑΚΕΣ










Τι να πρωτογράψω... από που να αρχίσω και που να τελειώσω... Ήταν ένα γεμάτο σαββατοκύριακο το οποίο ζει αισίως τις τελευταίες του στιγμές. Την Παρασκευή είχα μια από τις χειρότερες μέρες στη δουλειά. Έγιναν πράγματα που έκαναν την καρδιά μου να χτυπάει πολύ δυνατά από θυμό και ξεπέρασα τα όρια μου. Παρασκευή νύχτα...δεν θυμάμαι τι έγινε..νομίζω ότι έπεσα ξερή από νωρίς. Ναι, έπεσα για ύπνο πριν από τον Π. 

Το Σάββατο ήταν υπέροχο. Το βράδυ ήταν η eurovision αλλά το ξέχασα και δεν την είδα! Κάποτε ήμουν πολύ μεγάλη fun. Από πολύ μικρή έβλεπα τη eurovision και μεγαλώνοντας δημιουργούσαμε μικρά events για να δούμε τη eurovision με φίλους. Είδα όμως ποια/ποιος νίκησε και...μπερδεύτηκα. Στην αρχή δεν μου άρεσε καθόλου η Conchita της Αυστρίας, δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί κάνει αυτό που κάνει. Οk αν θες να γίνεις γυναίκα, γίνε, αν θες να γίνεις τρανσέξουαλ ή drag queen, γίνε. Γιατί πρέπει να δείχνεις γυναίκα και να έχεις μούσι....δεν μου κάνει νόημα. Θες να περάσεις μηνύματα αλλά τι μηνύματα? Επειδή ίσως να μη λαμβάνω τα σωστά. Μέτα είδα μια συνέντευξη της σε ένα βιντεάκι στο οποίο έδινε κάποιες εξηγήσεις και κατάλαβα... είναι ok τύπος και απλά κάνει αυτό που ξέρει να κάνει. Έχει και ωραία φωνή, έτσι...γιατί όχι? Όπως και να 'χει εξακολουθεί να μη μου αρέσει για πρώτο τραγούδι. 

Την Κυριακή....ονειρεμένη Κυριακή... Ο Π προσπαθεί να κλειδώσει / ξεκλειδώσει την πόρτα και εκνευρίζεται που δεν τα καταφέρνει μέχρι που -ταραμ- επεμβαίνει η από μηχανής θεά - μαμά να βοηθήσει την κατάσταση. Βάζουμε και βγάζουμε το κλειδί στην κλειδαριά εκατομμύρια φορές μέχρι να βαρεθεί. Πήγαμε στην παιδική χαρά της γειτονιάς μας και έκανε κούνια μέχρι που κοιμήθηκε εκεί και έτσι τον έπιασα και φύγαμε. Ήρθαμε σπίτι αλλά αποφάσισε ότι δεν νυστάζει τελικά έτσι παίξαμε μέχρι τελικής πτώσεως στο σαλόνι. Στη συνέχεια κοιμήθηκε για 2μιση ώρες!!! Στο μεταξύ εγώ μαγείρεψα, καθάρισα, έκανα μπάνιο και ετοιμάστηκα. Ξύπνησε, έφαγε και πήγαμε στο γήπεδο για το πρωτάθλημα λάτιν στην κύπρο στο οποίο έλαβε μέρος η αδερφή μου με τον αρραβωνιαστικό της (και νονοί του Π). Ήρθαν δεύτεροι. Πρώτοι έρχονται πάντα ένα ζευγάρι από την ιταλία οι οποίοι είναι φανταστικοί αλλά...δεν έχουν καμία σχέση με την κύπρο! Αδικία! 
Ο Π έπαιξε στο άδειο κομμάτι του γηπέδου  ενώ λίγο πιο δίπλα γινόντουσαν οι απονομές . Παρακολούθησε όλους τους χορούς και χειροκρότησε στο τέλος! 

Φύγαμε από το γήπεδο και πήγαμε σε ένα ιδιωτικό παιδότοπο μαζί με το ξαδερφάκι του Π και παρόλο που στην αρχή ήμουν διστακτική, τελικά υπέκυψα γιατί έβρεχε και δεν μπορούσαμε να πάμε στο πάρκο. Προς μεγάλη μου έκπληξη περάσαμε τέλεια! Μπήκα μαζί του στον παιδότοπο και έπαιξε like a crazy person. Εξοντώθηκε και μόλις ήρθαμε σπίτι έπεσε για ύπνο. Χωρίς μπάνιο!!! 

Τα σχέδια της βραδιάς αφορούσαν <βραδιά junk food> με την αδερφή μου και τον Η, τον Θ και εμένα που περίμενα αυτή τη βραδιά εδώ και μέρες και φύλαγα την όρεξη μου. Στο τέλος τα σχέδια απέτυχαν παταγωδώς γιατί η αδερφή μου έπρεπε να πάει στο αεροδρόμιο για μια δουλειά και ο Θ......αποκοιμήθηκε την ώρα που έβαζε τον Π για ύπνο! Προσπάθησα να τον ξυπνήσω χωρίς επιτυχία μέχρι που το πήρα απόφαση ότι δεν έχει junk food απόψε. Έφαγα cornflakes, το μόνο διαθέσιμο τρόφιμο στο σπίτι. Αδικία!

Και η μέρα τελειώνει...με εμένα στο computer να γράφω, να αναλογίζομαι, να χαλαρώνω και να πανικοβάλλομαι και μόνο στην ιδέα ότι το σαββατοκύριακο έφτασε στο τέλος του... αλλά...life is good!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου