Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

Life Update




O Π βλέπει τις πάπιες!



Ο Π ανακαλύπτει τον μαγικό κόσμο των playmobil

Aποφάσισα να γράψω, θαύμα!  Δεν έχω γράψει για αρκετό καιρό. Δεν θέλω να αμελήσω το μικρό μου ημερολόγιο αλλά με έχει καταπιεί το καλοκαίρι! Δυσκολεύομαι να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή, δεν διαβάζω ούτε τα αγαπημένα μου μαμαδοblogs. Μου αρέσει να κάθομαι στο μπαλκόνι με τον Θ ή κάνουμε οτιδήποτε άλλο. Θέλω να γράψω ένα μικρό update για τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες. 

Ο Π έγινε 16 μηνών!!! Η ανάπτυξη του είναι ραγδαία! Έχει αρχίσει να λέει λεξούλες και μπορούμε να συνεννοηθούμε σε κάποια απλά βασικά πράγματα. Οι λέξεις που λέει είναι:
- πι (=πουλί)
-ουά (=ουρά)
- κάκο (=κακό)
- κακά (όποτε κάνει κακά)
- γιαγιά
-ιία (Ηλία)
-Πα (παπά)
- γειά (=όταν χαιρετά) 
- bye (όταν φεύγουμε)
- έκχιω (=έξω)
- μπα (=μπάλα)
- ππάππα (panda - το ζωάκι)
-μμμμμμμ (ο ήχος της αγελάδας, εντάξει αυτό δεν είναι λέξη)

Και διάφορες άλλες που μου διαφεύγουν αλλά και άλλες λέξεις που μπορεί να πετάξει αυθόρμητα και να τις μιμηθεί όταν τις ακούσει από εμάς.
Ξέρει ότι δεν πρέπει να βάζει πράγματα στο στόμα του και όποτε το κάνει, λέει από μόνος του 'κάκο''. Αλλά συνεχίζει να το κάνει, το βρίσκει πολύ αστείο! Άρχισε ένα πολύ περίεργο χόμπι, του αρέσει να ρίχνει διάφορα αντικείμενα μέσα στην τουαλέτα και μετά λέει 'κακό'. Μέχρι τώρα έριξε ένα αυτοκινητάκι του, το κουτί από το ρολόι μου, το αρκουδάκι του (!!! είναι στο πλυντήριο αυτή τη στιγμή) και ένα κοκκινάδι της νονάς του. 
Του αρέσει πολύ να χορεύει και ιδιαίτερα να τον κρατάω και να χορεύουμε μαζί. Εξακολουθεί να είναι ανεξάρτητος και κοινωνικός και πολύ ζωηρός. Όταν του πω φιλί έρχεται και μου δίνει φιλάκι (όποτε θέλει φυσικά, αλλά ξέρει τι σημαίνει). Εξακολουθώ να είμαι ο αγαπημένος του άνθρωπος πάνω στη γη και μου αρέσει πολύ! Είναι υπερβολικά ζωηρός και αυτό με εξαντλεί. Το Σαββατοκυρίακο πήγαμε στον Πρωταρά και ο Π απόλαυσε τη θάλασσα. Δεν φοβάται πια το νερό και πλατσουρίζει στα ρηχά, κάνει μικρές βουτιές. Του αρέσει να κυλιέται στην άμμο και μέχρι και σήμερα έχει ακόμα άμμο στα αυτιά και στα μαλλιά του γιατί δεν ξεκολλάει ότι και να κάνω! Δεν υπάρχει περίπτωση να κάτσει πάνω από 1 λεπτό, ούτε για να φάει ούτε για τίποτα....αυτό είναι πολύ κουραστικό. Μέχρι το τέλος της ημέρας σέρνομαι από κούραση και εξάντληση. Ειδικά τώρα με την εγκυμοσύνη...

Εγώ είμαι 11 εβδομάδων έγκυος και πριν λίγες μέρες έκανα αναλύσεις αίματος οι οποίες βγήκαν πολύ καλές. Στις 25 Ιουλίου έχω ραντεβού για το anomaly scan το πρώτο 'μεγάλο' τεστ για εξιχνίαση τυχών ανωμαλιών στο έμβρυο. Πήγα μαζί με τον Θ στο γυναικολόγο την Τρίτη και είδαμε μαζί το μωράκι το οποίο είναι 3 εκατοστά και κοιμόταν με τα χεράκια στο πρόσωπο. 
Αυτές τις μέρες δεν πάω δουλειά, είμαι σπίτι μαζί με τον Π. Εξακολουθώ να έχω φριχτή κούραση και υπνηλία και σέρνομαι σαν ράκος. Οι αναγούλες έχουν καταλαγιάσει λίγο, ανακάλυψα ότι με ενοχλεί οτιδήποτε γλυκό, από φρούτο μέχρι σοκολάτα. Προτιμώ να τρώω αλμυρά και ξινά τρόφιμα. 

Χρειάζομαι ξεκούραση και ύπνο....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου