Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

11 εβδομάδων



Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πόσων εβδομάδων έγκυος είμαι, νομίζω 11. Αυτή η εγκυμοσύνη είναι εντελώς διαφορετική από την προηγούμενη γιατί δεν έχω ιδέα σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Όταν ήμουν έγκυος τον Π, διάβαζα καθημερινά άρθρα για την εγκυμοσύνη και ήξερα ακριβώς σε ποια μέρα της βρισκόμουν. Διάβαζα σε ποιο στάδιο εξέλιξης βρίσκεται το μωρό και όλα τα σχετικά. Αυτή τη φορά δεν βρίσκω χρόνο για αυτά! Ή ίσως επειδή είναι η δεύτερη φορά και το έχω ξαναπεράσει, να νιώθω τόσο έμπειρη που η εγκυμοσύνη δεν μου φαίνεται κάτι το τόσο θαυμαστό. Συγγνώμη μωράκι στην κοιλιά μου, μην το παίρνεις προσωπικά, σε αγαπάω ακριβώς όσο αγαπούσα και τον αδερφό σου όταν ήταν στην κοιλιά μου, απλώς δεν μου έχεις γίνει εμμονή. Εξακολουθώ όμως να σε φαντάζομαι και να σε λαχταρώ! 

Έχω αρχίσει να νιώθω καλύτερα από θέμα κούρασης και ζαλάδας. Έχω λίγη περισσότερη ενέργεια τώρα και είμαι πολύ χαρούμενη γιαυτό. Δεν μου προκαλούν τα πάντα αναγούλα, είμαι πιο δεκτική, έχω αρχίσει να πίνω και καφέ (decaf). Δεν τρώω τόσο πολύ όσο έτρωγα στην προηγούμενη εγκυμοσύνη και νομίζω έχω πάρει μόνο 1 κιλό πάνω κάτω. Δεν μπορώ να πω ότι δεν τρώω πίτσες και άλλες λιχουδιές, έχω σταματήσει τη διατροφή γιατί σιχάθηκα τα ίδια και τα ίδια, αλλά προσέχω κάπως, δεν τρώω ανεξέλεγκτα. 

Οι μέρες περνούν με εμένα στο σπίτι μαζί με τον Π, χαλαρά, ήσυχα και όμορφα! Μεγαλώνει και όλα γίνονται πιο εύκολα... Προσπαθώ να απολαμβάνω τη ζωή μου με τα καλά της και τα δύσκολα της...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου