Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

Beach Time!


Σήμερα πήγαμε στη θάλασσα!! Ο Π λατρεύει την παραλία, την άμμο και το νερό. Τα δίνει όλα μέχρι που κάνει crash και κλαίει από κούραση και εμείς τρέχουμε πανικόβλητοι να πλύνουμε κουβαδάκια, να ξεβγάλουμε την άμμο, να μαζέψουμε τα συμπράγκαλα μας και να φύγουμε άρον άρον. Όσο είμαστε εκεί όμως ο Π δεν σταματά να τρέχει, να τσαλαβουτά, να παίζει, να γελάει και να κάνει φασαρία. Είναι ο βασιλιάς της παραλίας. Με την γνωστή του αυτοπεποίθηση, μπαίνει σε ένα χώρο και τον διεκδικεί μέχρι να τον κατακτήσει, μέχρι να νιώσει ότι του ανήκει. Θαυμάζω τη ζωντάνια του και τη σιγουριά του. Με διαλύει η αστείρευτη και έντονη ενέργεια του. Αλλά το χαίρομαι, χαίρομαι που τον έχω για γιο μου! Ο γιος μου.... απίστευτο! 

Σήμερα είδαμε μια ταινία, αληθινή ιστορία, της Casey Anthony που κατηγορήθηκε ότι σκότωσε τη 2χρονη κόρη της αλλά τα κατάφερε να αθωωθεί στο δικαστήριο χωρίς αποδεικτικά στοιχεία. Δεν μπορώ να πιστέψω πως μπόρεσαν να την αθωώσουν αφού είναι τόσο φανερό ότι αυτή το έκανε και δεν αντέχω στη σκέψη ότι είναι κάπου ελεύθερη (έστω και με κατεστραμμένη ζωή). Δεν μπορώ να χωρέσω στο μυαλό μου πως μπορεί μια μάνα να σκοτώσει το μωρό της... το πολύτιμο, μικρό και αθώο της παιδάκι. Ναι είναι δύσκολο να είσαι γονιός, όπως είπαν και στο κατηγορητήριο της 'όταν κάνεις παιδιά θυσιάζεις τα πάντα, θυσιάζεις τη ζωή σου΄. Ναι αυτό είναι τόσο αλήθεια.....θυσιάζεις όλο σου το είναι, όλη σου την εγωιστική ύπαρξη, και αυτό είναι δύσκολο....το πιο δύσκολο πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος. Αλλά...πάλι δεν το χωράει το μυαλό μου πως κάποιοι σκοτώνουν ή κακοποιούν τα παιδιά τους. Ή δεν ασχολούνται καθόλου μαζί τους και τα μεγαλώνουν άλλοι, ξένοι και οι γονείς τους δεν έχουν ιδέα ποια είναι τα παιδιά τους, δεν τα ξέρουν καθόλου! 

Σήμερα, μετά που κοιμήθηκε ο Π (και νιώσαμε τεράστια ανακούφιση), κάτσαμε έξω στο μπαλκόνι με τον Θ και μιλούσαμε, λέγαμε τα δικά μας. Στα πολλά, μεταξύ σοβαρού και αστείου ο Θ μου είπε ότι πάντα μπορούσε να δει το μέλλον και να προβλέψει πράγματα που στο τέλος όντως του έτυχαν.  Υποστηρίζει ότι όλοι έχουμε αυτό το χάρισμα φτάνει να το καλλιεργήσουμε. Έτσι, μου έκανε μια πρόβλεψη για το μωρό που έχω μέσα στην κοιλιά μου και για να μην τα ξεχάσω αυτά που είπε θέλω να τα γράψω εδώ για να δω πόσο δίκαιο θα έχει ή αν θα τα διαβάζουμε και θα γελάμε με το πόσο έξω έχει πέσει. Η πρόβλεψη του λοιπόν λέει ότι το μωρό είναι κοριτσάκι! Θα είναι πιο μελαχρινό από τον Π και θα έχει ολόισια μαύρα μαλλιά (σε αντίθεση με τις καστανές μπούκλες του Π). Θα είναι πολύ αδύνατο παιδάκι και πάρα πολύ ήσυχο και χαμηλών τόνων (σε αντίθεση με τον Π). Αν τύχει και τελικά το μωρό είναι αγόρι......θα γελάσω πολύ! Αλλιώς θα στείλω τον Θ να δουλέψει σε γραμμή προβλέψεων, να βγάλουμε και κάτι από το μαγικό του χάρισμα! 


Το φεγγάρι από το μπαλκόνι μας - και ο Θ που φτάνει σπίτι με τις κρέπες, μιλώντας στο κινητό! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου