Παρασκευή 25 Ιουλίου 2014

12 εβδομάδων!

 
Πρέπει επιτέλους να καθαρίσω αυτό τον καθρέφτη ο οποίος υποφέρει από τα βόμικα χεράκια του Π!

 
"Παπααααααά?"


Χθες πήγαμε στο γιατρό για το τεστ της αυχενικής διαφάνειας! 'Ολα τα αποτελέσματα βγήκαν πολύ καλά, ακόμα καλύτερα από ότι ήταν τα αποτελέσματα στην προηγούμενη εγκυμοσύνη μου. Αυτό είναι πολύ καλό γιατί αυτά τα αποτελέσματα γίνονται και σε συνάρτηση με την ηλικία της μητέρας η οποία όσο μεγαλύτερη είναι τόσο χειροτερεύουν τα αποτελέσματα! Το αστείο της υπόθεσης είναι ότι οι προβλέψεις του Θ είναι για κλάματα, γιατί ο γιατρός μας είπε ότι το μωρό είναι μάλλον αγόρι!!! Θα μας πει σίγουρα την επόμενη φορά άλλά μας είπε ότι σπάνια κάνει λάθος στις αρχικές του προβλέψεις. Αν όντως είναι αγόρι, ο Π θα έχει έναν πολύ καλό φίλο και συνεργό στα παιχνίδια και στις σκανδαλιές του. Δεν θα χρειαστεί να αγοράσω τίποτα απολύτως από ρούχα και κουβερτούλες γιατί το μωρό θα γεννηθεί πάνω κάτω τον ίδιο καιρό με τον Π, πράγμα πολύ βολικό!
Ρώτησα για τη γέννα και ο γιατρός μου είπε ότι πρέπει να επαναλάβουμε την καισσαρική γιατί υπάρχει τεράστιος κίνδυνος (είπε....) για την υγεία μου αν προσπαθήσω να γεννήσω φυσιολογικά μόνο 2 περίπου χρόνια μετά την πρώτη γέννα. Το παράξενο είναι ότι αρνήθηκε να μου εξηγήσει τους κινδύνους βρίσκοντας δικαιολογία ότι έξω περιμένουν 4 πελάτισσες. Μου είπε 'σου λέω μόνο ότι μπορεί και να πεθάνεις'. 
Δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η στάση του γιατί λίγο πριν μας έλεγε ανέκδοτα και διάφορα κουτσομπολιά της κυπριακής κοινωνίας, αλλά μόλις τον ρώτησα για τους κινδύνους της φυσιολογικής γέννας, ξαφνικά έγινε βιαστικός. Είμαι αποφασισμένη να το επαναφέρω στο επόμενο ραντεβού μας και να ζητήσω εξηγήσεις για τον τρόπο του. Εγώ το ψάχνω και μόνη μου το θέμα, ευτυχώς για την τεχνολογία και η οποία προσφέρει ενημέρωση για τα πάντα ανά πάσα στιγμή, αλλά το θέμα είναι ότι θέλω να αναπτύξω μια σχέση εμπιστοσύνης με το γιατρό μου, εναποθέτω τη ζωή μου στα χέρια μου και θέλω να ξέρω ότι έχει το μυαλό του σε μένα και όχι στα ανέκδοτα και στα κουτσομπολιά. Θυμάμαι ότι και την προηγούμενη φορά ήμουν έτοιμη να αλλάξω γιατρό, είχα επισκεφθεί ένα φίλο του πατέρα μου γυναικολόγο, αλλά τελικά αποφάσισα να παραμείνω στον αρχικό μου γιατρό. Δεν θα διστάσω όμως τώρα να αλλάξω γιατρό αν δω ότι συνεχίζει αυτή τη στάση απέναντι μου. Έτσι κι αλλιώς δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένη ούτε από τις νοσηλεύτριες που με φρόντισαν οι οποίες προσπαθούσαν επανειλειμμένα να με αποτρέψουν από το να θηλάζω και να έχω το μωρό μου στο δωμάτιο μου! Επιπλέων συνέδεσα τη συγκεκριμένη εμπειρία στη συγκεκριμένη κλινική με το συγκεκριμένο γιατρό και νοσηλεύτριες με καταθλιπτικές αναμνήσεις οι οποίες ακόμα με στοιχειώνουν....

Περά από αυτά...η εγκυμοσύνη κυλάει πολύ καλά, οι αναγούλες και οι ναυτίες έχουν καταλαγιάσει αρκετά και η ενέργεια μου επιστρέφει πίσω σιγά σιγά. Το μωράκι μου είναι 13 εκατοστά και 60 γραμμάρια! Κιόλας! Ανυπομονώ να το γνωρίσω, να το κρατήσω στην αγκαλία μου, πεθύμησα πολύ ένα μωρό να αγκαλιάζω αφού ο Π είναι τόσο ανεξάρτητος που δεν δέχεται ποτέ τα χάδια μου..... Εχτές στο mall είδαμε ένα παιδάκι στην ηλικία του Π, το οποίο ξάπλωνε στην αγκαλιά της μαμάς του μέχρι που κοιμήθηκε!!!!! Αυτό δεν έχει συμβεί ΠΟΤΕ με τον Π, δεν ξέρω τι σημαίνει να κρατάς το παιδάκι σου αγκαλιά, αυτό έχει σταματήσει από τότε που ο Π ήταν...10 μηνών νομίζω...τότε που μπουσούλισε!

Ο μικρός Π είναι πολύ καλά, μαθαίνει νέες λέξεις κάθε μέρα, έχτες μας είπε 'ψηλά' και μας έδειξε με το χεράκι του τον ουρανό. Είναι το πιο σκανδαλιάρικο, παιχνιδιάρικο, αστείο, ναζιάρικο και ενεργητικό ζουζουνομωρό στον κόσμο!

Μόλις συνειδητοποίησα ότι θα είμαι το μοναδικό κορίτσι στην οικογένεια μας απέναντι σε 3 αγόρια!!! Ελπίζω να μην με κατασπαράξουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου