Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

Γυμναστική

 
Χθές πήγαμε με τον Π περπάτημα σε αυτό τον υπέροχο πεζόδρομο ο οποίος είναι στο κέντρο της πόλης αλλά σε κάνει να νομίζεις ότι βρίσκεσαι κάπου στα βουνά. Πηγαίναμε συνέχεια το καλοκαίρι αλλά τώρα σταματήσαμε λίγο. Προσπαθώ ακόμη να χάσω τα κιλά της γέννας και είχα αρχίσει γυμναστήριο τον προηγούμενο μήνα. Μου φάνηκε όμως πολύ πολύ πολύ βαρετό να είμαι κλεισμένη μέσα σε ένα μικρό γυμναστήριο και να γυμνάζομαι σκληρά χωρίς καν μουσική. Τι νόημα έχει να αποκτήσεις γυμνασμένο σώμα αν δεν απολαμβάνεις αυτό που κάνεις. Στο κάτω κάτω είναι η διαδρομή που έχει αξία και όχι ο προορισμός. Έτσι αποφάσισα να σταματήσω και να αρχίσω πάλι το περπάτημα στη φύση κάτι που προσφέρει ευεξία, χαλάρωση και γυμνάζει ταυτόχρονα! Στον Π αρέσει πολύ αν και τώρα τελευταία άρχισε να ψιλοβαριέται στο καρότσι του και γκρινιάζει, ενώ όταν ήταν πιο μωρό έριχνε και κανένα ύπνο. Ευτυχώς στο σπίτι έχω στρωματάκι, λάστιχα, βαράκια και μπάλα και έτσι μπορώ να κάνω τις ασκήσεις που έμαθα στο γυμναστήριο. Αυτό έκανα σήμερα το πρωί και τώρα είμαι έτοιμη να αρχίσω την εξοντωτική μέρα μου με το μικρό μου ζιζανιάκι. Ο οποίος κοιμάται ακόμα παρεπιπτόντως.

x x x

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου