Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

ΤΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ


Η εγκυμοσύνη δεν είναι τόσο διασκεδαστική όσο την θυμόμουν! Η κούραση είναι ανεξάντλητη, η έλλειψη ενέργειας με καταρρακώνει. Έχω συνέχεια το αίσθημα της υπνηλίας, στη δουλειά παλεύω για να παραμείνω συγκεντρωμένη και το μόνο που σκέφτομαι είναι τον καναπέ στο γραφείο και εμένα ξαπλωμένη πάνω! Κανένας δεν με καταλαβαίνει βέβαια και όλοι περιμένουν από μένα να έχω τις ίδιες αποδώσεις με την προ - εγκυμοσύνης κατάσταση. Αυτό το μωρό ρουφάει όλη μου την ενέργεια και είναι λογικό γιατί το σώμα μου φιλοξενεί μια νέα ζωή, η οποία πρέπει να τραφεί από μένα. Έρχομαι σπίτι και το μόνο που θέλω είναι να ξαπλώσω για μισή ώρα αλλά εννοείται πως δεν έχω αυτή την επιλογή γιατί ο Π είναι γεμάτος ενέργεια και θέλει να παίζουμε, να τρέχουμε, να κάνουμε τούμπες, να διαβάζουμε βιβλία, κλπ, κλπ. Τι τραβάει μια μάνα! Σέρνομαι στην κυριολεξία. 
Το πρωί είναι το καλύτερο. Δεν έχω όρεξη για να βάλω τίποτα στο στόμα μου εχτός από τα μπισκότα digestive lights και ένα ποτήρι παγωμένο νερό. Οι τροφές που θέλω να τρώω έχουν περιοριστεί κατά πολύ και μου έρχονται διάφορα πράγματα στο μυαλό, όπως προχτές τη νύχτα που ήθελα να φάω κρέπα με άσπρη-μαύρη σοκολάτα και μπισκότα. Εννοείται πως ο Θ πήγε και έφερε κρέπες να φάμε! 
Τρέμω μη πάρω πολλά κιλά! Ήδη έχω πάρει 1! Η αυτοσυγκράτηση μου μειώνεται αργά και σταθερά. Η κοιλιά μου έχει ήδη ξεπεταχτεί λίγο (πολύ πιο νωρίς από την προηγούμενη εγκυμοσύνη - αλλά απ' ότι ξέρω αυτό είναι φυσιολογικό.)
Οι ορμόνες κάνουν πάρτυ στο σώμα μου και μπορεί να κλάψω με το παραμικρό χαζό πράγμα όπως με ένα τραγούδι που θα ακούσω στο αυτοκίνητο! Είμαι όμως πολύ πιο ήρεμη, δεν εκνευρίζομαι με τίποτα, πράγμα πάλι λογικό αφού από την κούραση είμαι συνέχεια σε μια κατάσταση ημι-κώματος! Ο τρόπος που κινούμαι, σκέφτομαι, αντιδρώ έχει μπει σε αργή κίνηση. 
Α ναι και μόλις θυμήθηκα ότι σήμερα είναι τα γενέθλια μου! Γίνομαι 32 ολόκληρων χρόνων! Και το δώρο που θα κάνω στον εαυτό μου είναι μισή μέρα άδεια από τη δουλειά για να έρθω σπίτι να....ξαπλώσω και να ξεκουραστώ. Αυτό είναι το μοναδικό δώρο που έχω ανάγκη αυτή τη στιγμή. Για απόψε έχουμε κάνει σχέδια να πάμε για φαγητό χωρίς το μωρό, θα έρθει μια φίλη μου για baby sitting - ελπίζω να πάει καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου