Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

7 ΕΒΔΟΜΑΔΩΝ


Μικρό μου, καινούριο μωράκι!

Αυτή είναι η εικόνα σου στις 7 εβδομάδες! Δεν ξέρω ακόμα αν είσαι κορίτσι ή αγόρι αλλά έχω ένα προαίσθημα... Θέλω να σου πω ότι σ' αγαπώ πολύ ήδη, παρόλο που δεν έχω χρόνο να σε σκεφτώ πολύ συχνά και τις περισσότερες ώρες τις περνάς απαρατήρητο στην κοιλιά μου. 
Σ' ευχαριστώ που κάνεις την εγκυμοσύνη μου εύκολη (μέχρι τώρα) και έχω ένα άλλο προαίσθημα που μου λέει ότι και όταν γεννηθείς πάλι τα πράγματα θα είναι εύκολα μαζί σου (σε αντίθεση με τον αδερφό σου που μαζί περάσαμε πολλά). 

Έρχεσαι σε μια δύσκολη περίοδο της ζωής μας, γεμάτη αλλαγές, αλλά ακριβώς τώρα σε θέλαμε να φτάσεις γιατί πιστεύουμε ότι τώρα μπορούμε να σε δεχτούμε. Ίσως να επηρεάσουν και εσένα αυτές οι αλλαγές στο μέλλον αλλά σημασία έχει ότι θα είμαστε όλοι μαζί, αγαπημένοι και ευτυχισμένοι. 

Ο μπαμπάς σου λέει καμιά φορά ότι εσύ θα είσαι κάτι το διαφορετικό στην οικογένεια μας γιατί ο ίδιος,  αδερφός σου και εγώ, είμαστε όλοι πρωτότοκοι! Εσύ θα γεννηθείς έχοντας ήδη το μεγάλο σου αδερφό και εγώ πιστεύω ότι αυτό είναι ευλογία γιατί θα έχεις τριπλή αγάπη και θα έχεις πολλά να μάθεις από αυτόν και θα έχεις παρέα από την πρώτη μέρα που θα γεννηθείς. 

Μόλις αρχίσαμε το ταξίδι μας μαζί, έχουμε ακόμα πολλά να περάσουμε και θα είμαστε μαζί, ενωμένοι. 

Σ' αγαπώ.

Έτσι ήταν η μαμά σου στις 7 εβδομάδες εγκυμοσύνης, με σχεδόν επίπεδη κοιλιά, πιο αδύνατη από ποτέ, 59 κιλά!


Και έτσι ήμουν στην εγκυμοσύνη του αδερφού σου, στις 10 εβδομάδες, τον Αύγουστο του 2012 (ήταν η πρώτη φωτογραφία που έβγαλα τότε στην εγκυμοσύνη). Το σοκαριστικό είναι ότι φοράω ακριβώς τα ίδια ρούχα με σήμερα (εντελώς τυχαία), έχω τα ίδια ανέμελα μαλλιά (συνήθως είναι ίσια) και μπορώ να πω ότι είμαι λιγότερο αδύνατη! Φυσικά όπως αποδεικνύει το σπίτι πίσω μου, ήμουν πολύ πιο χαλαρή, ξαπλωμένη στον καναπέ στο πράσινο σεντόνι για να μη ζεσταίνομαι και με το lap top δίπλα μου. Θυμάμαι ότι σε αυτή τη συγκεκριμένη φάση περνούσα ήδη την αποκόλληση πλακούντα που μου έτυχε την 8η εβδομάδα εγκυμοσύνης, αλλά και πάλι δεν έχασα το κουράγιο μου και άρχισα να φωτογραφίζω την εγκυμοσύνη μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου