Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Αύγουστος 2015











Οι φωτογραφίες υπέροχες το ξέρω αλλά είναι απατηλές. Δεν περάσαμε και τόσο ιδυλλιακά όπως φαίνεται απο τα τοπία. Και ο λόγος: ο Π.
Το παιδί μου, το high needs baby μου, μεγαλώνει και εξελίσσεται στο high needs child που περίμενα  να εξελιχθεί. Υπερευαίσθητος, ήθελε αμέσως να ξέρει ποιού είναι αυτό το σπίτι και τι κάνουμε εδώ. Δεν μπορεί ακόμη να κατανοήσει έννοιες όπως οι διακοπές και επηρεάστηκε πολύ από την αλλαή. Το σπίτι τον τρόμαξε. Δεν ήθελε με τίποτα να κοιμηθούμε εκεί και μόλις νύχτωσε ήθελε να πάμε στο σπίτι μας. Ζητούσε κάθε μέρα το σπίτι μας, το κρεβάτι του και τα παιχνίδια του. Και επειδή συνδίασε τις διακοπές με τον ερχομό του Θ, δύο αλλαγές που έγιναν ταυτόχρονα, δεν ήθελε τον μπαμπά του. Προσκολλήθηκε σε μένα και δεν με άφηνε από δίπλα του ούτε για να κοιμήσω τον Γ. Τη νύχτα ξυπνούσε κάθε μισή ώρα για να σιγουρευτεί ότι είμαι εκεί. Όταν ένα μεσημέρι που ξαπλώσαμε για να κοιμηθεί με ρώτισε ποιός ζωγράφισε αυτό το σπίτι, έσπασε η καρδιά μου. Τον πιάσαμε και φύγαμε μια μέρα νερίτερα. Μέχρι και πυρετό ανέβασε και μόλις φτάσαμε σπίτι αρρώστησε με αμυγδαλίτιδα. Η ανασφάλεια που του δημιουργήθκε τον ακολουθεί μέχρι σήμερα. Ο Θ απαρηγόρητος που δεν τον ήθελε ο γιός του. Προσπαθούσε να τον πλησιάσει προτείνοντας του συνέχεια να παίξουν ή να πάνε στο πάρκο αλλά ο Π πιεζόταν και απομακρυνόταν όλο και πιο πολύ. Όταν έφυγε ο Θ δεν τον έψαξε καθόλου. Νιώθει πιο άνετα να του μιλά στο skype παρά να τον έχουμε κοντά μας. Ο Γ από την άλλη είναι πιο easy going. Δεν τον λες και easy going γενικώς αλλά δεν είναι high needs baby. Εξοικοιώθηκε αμέσως με τον Θ και στις διακοπές πέρασε μια χαρά. Και δεν είναι λόγω ηλικίας γιατί όταν είχαμε πάει τις πρώτες μας διακοπές με τον Π όταν ήταν στην ηλικία του Γ αντέδρασε με ακριβώς τον ίδιο τρόπο όπως φέτος. Είχε ανασφάλεια, δεν κοιμόταν και έκλεγε ή ήταν ανήσυχος ασταμάτητα. Δεν τα πάει καλά με τις αλλαγές, θέλει τη ρουτίνα του.
Είμαι σίγουρη ότι στη Σαουδική θα ζοριστεί πολύ και είμαι έτοιμη να το αντιμετωπίσω επιστρατεύοντας όση υπομονή μου έχει απομείνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου