Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Γ: 13 μηνών!



Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάλαβα πότε πέρασε ένας μήνας από τα γενέθλια του. Μπορώ να πω ότι είναι ο πρώτος μήνας που πέρασε τόσο εύκολα και γρήγορα. Αυτό είναι καλό γιατί σημαίνει ότι τα πράγματα γίνονται όλο και πιο εύκολα. Έστω κι αν χτες το βράδυ ξύπνησε πάλι μέσα στη μέση της νύχτας και δεν μπορούσε να ξανακοιμηθεί. Το θετικό και με αυτό πάλι είναι πως ήταν μέσα στο κρεβάτι και στριφογύριζε και δεν αναγκάστηκα να τον σηκώσω και έρθουμε στο σαλόνι. Κατάφερε να ξανακοιμηθεί από μόνος του.

Πήγα πίσω στο χρόνο του μπλογκ μου και διάβασα τι είχα γράψει για τον Π όταν έκλεινε τους 13 του μήνες, 8 Απριλίου 2014. Ένιωσα ένα τσίμπημα στην καρδιά από το πόσο χαρούμενη ήμουν τότε. Είμασταν τόσο χαρούμενοι με τον Θ που αποφασίσαμε να κάνουμε ακόμα ένα μωρό και μέχρι τον επόμενο μήνα, πριν ο Π κλείσει 14 μηνών ήμουν ήδη έγκυος. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Πόσο απέχω από αυτό σήμερα...

Ο Π ήταν high needs baby αλλά τον απολάμβανα κάθε μέρα, κάθε λεπτό της ημέρας. Ήταν ένα θαύμα που εξελισσόταν μπροστά στα μάτια μου καθημερινά. Ήμουν ερωτευμένη μαζί του και ήταν όλη μου η ζωή. Δεν μπορώ να πω ότι απολαμβάνω ίδιο και τον Γ. Φυσικά και τον λατρεύω και είμαι ασποβολωμένη από το πόσο όμορφος και έξυπνος είναι. Από το δυναμικό του χαρακτήρα που βλέπω να εξελίσσεται καθημερινά. Αλλά από διάθεση απέχω πολύ από τον Απρίλιο του 2014. Ίσως να είναι η κούραση του να έχεις 2 παιδιά, ίσως να είναι η έλλειψη ύπνου που μου προκάλεσε το πόσο χάλια είναι ο ύπνος του Γ, ίσως να είναι επειδή λείπει ο Θ, ίσως να είναι όλα όσα πέρασα με τη Σαουδική. Πάντως από πλευράς κούρασης είμαι ένα ράκος. Σωματικά και ψυχολογικά. Καταβάλω υπερβολική προσπάθεια για να βγάλω την κάθε μέρα.

Ο Γ στους 13 μήνες είναι ένας κούκλος. Δεν έχω ιδέα σε ποιόν μοιάζει αυτό το παιδί και η μαμά μου με πειράζει πως ίσως μας έδωσαν λάθος μωρό στο μαιευτήριο. Από λέξεις λέει μόνο μάμα, αυτό που έλεγε δηλαδή και ο Π στους 13 μήνες. Καταλαβαίνει όμως πολύ περισσότερα. Ξέρει το πόδι και το παπούτσι ενώ ο Π ήξερε την κοιλίτσα και τη μύτη. Ξέρει το γάλα, το έξω, το περίπατος, το γατάκι, το γάλα, όταν θέλει να κοιμηθεί κάνει μμμμμ για να μου το δείξει. Εκτελεί εντολές όπως δώσε αυτό στον Π. Ξέρει τα κακά και όποτε του πω πάμε να αλάξουμε τα κακά τρέχει στο δωμάτιο αλλά μόλις πάω να τον πιάσω τρέχει να μου ξεφύγει και γελάει με τη σκανδαλιά του. Του λέεω 'θα σε πιάσω' και τρέχει μέσα στο σπίτι να μου ξεφύγει. Είναι πολύ έντονη προσωπικότητα αλλά όχι από την πλευρά του high needs baby. Είναι πολύ δυναμικός και ξέρει να υπερασπίζεται τον εαυτό του αλλά αυτό ίσως να έχει να κάνει και με το ότι σκληραγωγείται από τον Π. Όταν τον χτυπήσει ο αδερφός του, του το ανταποδίδει. Σε αντίθεση με τον αδερφό του όμως σε αυτή την ηλικία, όταν πέσει κάτω στο πάτωμα κλαίει πολύ και θέλει να τον σηκώσω. Το κάνει λίγο ψεύτικα όμως γιατί παρατηρώ ότι όταν δεν ξέρει πως τον κοιτάζω, σηκώνεται χωρίς να παραπονεθεί. Είναι απίστευτα γλυκός, με αγκαλιάζει και με φιλάει. Δεν του αρέσουν τα βιβλία σε αντίθεση με τον αδερφό του αλλά ούτε και η τηλεόραση. Προτιμά να κλωτσάει μια μπάλα ή να κάθεται στο ποδηλατάκι του ή στο αυτοκινητάκι τους. Είναι απίστευτα τεράστιος, έχει το ύψος μωρού 18 μηνών και έχει πολύ βαρύ χέρι. Έχει 2 δοντάκια πάνω και 2 κάτω. Του αρέσουν πάρα πολύ οι βόλτες με το καρότσι του. Του αρέσει να είναι έξω στο μπαλκόνι να παίζει με την αμμοδόχο και τις σκούπες! Συνήθως κρατάει μια σκούπα στο ένα χέρι και μια σφουγγαρίστρα στο άλλο και προσπαθεί να τις βουτήξει στον κουβά με το νερό. Λατρεύει το μπάνιο και ξέρει τι σημαίνει ΄πάμε να κάνουμε μπάνιο΄. Τις περισσότερες φορές δεν χρειάζεται καν να του το πω όμως αφού πάει από μόνος του έξω από την πόρτα του μπάνιου και την χτυπάει για να τον βάλω μέσα. Δεν μπορώ να του πω όχι γιατί επιμένει μέχρι δακρύων και κρίσεις θυμού. Δεν βγαίνει με τίποτα από την μπανιέρα του και πρέπει να ανανεώνω συνέχεια το ζεστό νερό. Όταν στο τέλος τον βγάλω έξω κλαίει γοερά. Κάθε φορά το ίδιο. Οι δεξιότητες του είναι πολύ ανεπτυγμένες. Μπορεί να βάζει αντικείμενα μέσα σε τρύπες και να παίζει με τουβλάκια.

Θυμάμαι όταν γεννήθηκε που ανυπομονούσα να φτάσουμε σε αυτό το στάδιο της επικοινωνίας. Είναι πολύ καλό αυτό το στάδιο, είναι το στάδιο της διασκέδασης. Είμαι πολύ κουρασμένη όμως για να το απολαύσω όπως θα ήθελα. Δεν περίμενα ποτέ να βρεθώ σε αυτή την κατά τα άλλα πανέμορφη φάση της ζωής μου αλλά να έχω σπασμένα φτερά.

Είχα αποφασίσει να σταματήσω τις μηνιαίες ενημερώσεις του Γ μόλις αυτός γινόταν ενός, αλλά τελικά δεν μπορώ να αντισταθώ. Επειδή τελικά όσο κουρασμένη και να είμαι η σπίθα που σιγοκαίει μέσα μου για τα μωρά μου δεν έχει σβήσει ακόμα. Όσο δύσκολη και να είναι η ζωή, τα μωρά μου είναι το παν για μένα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου