Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

2016!






Δεν έχω και πολλή διάθεση να γράψω κάτι αλλά είναι κάποια πράγματα που θέλω να κάνω μέσα στο 2016 και πιστεύω ότι αν τα γράψω εδώ θα γίνουν πραγματικότητα. 

Θέλω να δημιουργήσουμε μια πιο δομημένη ρουτίνα στο σπίτι γιατί αυτή τη στιγμή ζούμε το απόλυτο χάος με τα μωρά να κοιμούνται ότι ώρα και να είναι και να ξυπνάνε ότι ώρα και να είναι και όλη μέρα να μην κάνουμε σχεδόν τίποτα το δημιουργικό. Απλά ζούμε.

Σε πρώτη φάση ο Π άρχισε σχολείο! Έλεγα ότι δεν θα τον πάρω σχολείο ακόμα αλλά από την ημέρα που ήρθαμε από τη Σαουδική δεν κάνει τίποτα άλλο εκτός από το να βλέπει τηλεόραση και να τρελαίνεται! Πήγε χτες πρώτη μέρα και του άρεσε, πήγε και σήμερα οικειοθελώς! Η δασκάλα του μου είπε πως τα πάει πολύ καλά και είναι πολύ προχωρημένος για την ηλικία του και η δασκάλα των αγγλικών μου είπε πως ξέρει αγγλικά! Αυτό κι αν μου φάνηκε αστείο! Ίσως κάτι να του έμεινε από το προηγούμενο σχολείο αφού πήγαινε εκεί για 1 μήνα.

Το δεύτερο πράγμα που θέλω για φέτος είναι να αλλάξω επιτέλους τη διατροφή μου και να τη διατητήσω έτσι! Δηλαδή θέλω να αρχίσω να τρώω υγειινά και να κόψω τα γλυκά και όλες τις επεξεργασμένες τροφές και αυτό δεν θέλω να το κάνω μόνο για ένα διάστημα για να χάσω κιλά και μέτα να αρχίσω πάλι την κακή διατροφή. Θέλω να κάνω την υγιεινή διατροφή τρόπο ζωής!! Παράγγειλα ένα βιβλίο vegan μαγειρικής και ανυπομονώ να αρχίσω να δοκιμάζω συνταγές. Δεν πιστεύω να γίνω vegan - θα το ήθελα αλλά ξέρω ότι αποκλείεται να τα καταφέρω, είναι πολύ μεγάλη δέσμευση και δεν τα πάω καλά με τις δεσμεύσεις. Θα έχω αρκετή ώρα το πρωί όταν αφήνω τον Π στο σχολείο να πηγαίνω να ψωνίζω τα υλικά που χρειάζομαι, έστω και αν έχω μαζί μου τον Γ. Στόχος μου είναι να φτιάχνω φαγητό όσο πιο συχνά γίνεται και να βάζω εδώ τις φωτογραφίες, έτσι για να δώσω ένα κίνητρο στον εαυτό μου και να τον δεσμεύσω λίγο για να μην τα παρατήσει. 

Το τρίτο και καλύτερο είναι πως θέλω να αρχίσω να γυμνάζομαι και πάλι!! Επίσης το ότι πάει ο Π σχολείο μου δίνει κάποια ελευθερία. Εάν είναι καλή η μέρα θα παίρνω τον Γ και θα πηγαίνουμε περπάτημα. Αυτό φυσικά δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό γιατί ο Γ κοιμάται το πρωί. Όμως έχω στα σχέδια μου να φέρω μια κοπέλα 2 φορές την εβδομάδα στο σπίτι να κάνει δραστηριότητες στα μωρά κι εγώ να πηγαίνω να κάνω πιλάτες / γίογκα. Χρειάζομαι απελπισμένα λίγη ώρα για τον εαυτό μου και το κορμί μου κλαίει για λίγη γυμναστική. 

Στην ουσία τι θέλω από το 2016? Ρουτίνα - ρουτίνα - ρουτίνα για τα μωρά! Υγιεινή διατρόφη και άσκηση! God help me! I know you can!

Ξέρω ότι λέγοντας τα όλα αυτά αφήνω στην άκρη το ενδεχόμενο να επιστρέψουμε Σαουδική. Που αν στο τέλος γίνει πραγματικότητα το σχέδιο μας να αλλάξουμε πόλη και να επιστρέψω Σαουδική, πάει χαμένο το πρόγραμμα μου, εχτός από το κομμάτι τις υγειινής διατροφής που και αυτό πάλι δεν ξέρω πως θα το καταφέρω με τον τρόπο που λειτουργεί η Σαουδική. Η αλήθεια όμως είναι ότι θα ήθελα να μείνω Κύπρο να τελειώσω την σχολική χρονια, δηλαδή μέχρι το καλοκαίρι, και να φύγω ξανά από Σεπτέμβριο. 

Επίσης δεν έχω ιδέα τι θα γίνει με τη δουλειά μου. Μου έδωσαν άδεια μέχρι τον Οκτώβριο αλλά σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω πίσω για καθαρά οικονομικούς λόγους. Δεν ξέρω όμως αν θα με δεχτούν και δεν ξέρω αν θέλω πραγματικά να πάω πίσω.

Ξέρω ότι αυτή τη στιγμή ο θεός γελάει. Γιατί έτσι είναι πάντα. Όσο εμείς κάνουμε σχέδια ο θεός γελάει. Αφήνω λοιπόν ανοιχτά όοοολα τα ενδεχόμενα έτσι για να μην με πίασει εξ απροόπτου. Είμαι έτοιμη για όλα! Bring it on!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου