Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Μάρτιος, ο μήνας της αλλαγής


Ήθελα να γράψω - ο χειρότερος μου μήνας - αλλά ας κρατήσω τον τίτλο θετικό. Ποτέ όμως στη ζωή μου δεν μου άρεσε ο Μάρτιος. Είμαι γενικώς παιδί του καλοκαιριού, προφανώς, αλλά απολαμβάνω και το χειμώνα και το φθινόπωρο. Το φθινόπωρο είναι εκεί που σε κουράζει η ζέστη του καλοκαιριού και έρχεται να σε δροσίσει και να σου υποσχεθεί τα χριστούγεννα ενώ ο χειμώνας φέρνει τα χριστούγεννα και μαζί ζεστές βραδιές στον καναπέ με κουβέρτα και ζεστή σοκολάτα. Η άνοιξη όμως και ειδικά ο Μάρτιος, δεν ξέρει τι θέλει. Μια μέρα η θερμοκρασία σκαρφαλώνει στους 25 βαθμούς με άρωμα καλοκαιριού και ηλιόλουστη διάθεση αλλά ξυπνάς την επόμενη και ο ουρανός έχει σύνεφφα, βρέχει και ο αέρας φυσάει με 100 μποφόρ. Και σου τη σπάει γιατί χτες ήταν καλοκαίρι. Αυτό το διπολικό, το πήγαινε - έλα, το καλοκαίρι που προσπαθεί να μπει αλλά ο Μάρτιος δεν το αφήνει είναι που μου κάνει τη διάθεση μου άνω κάτω. Όλος ο κόσμος λέει πως λατρεύει την άνοιξη, πως είναι η πιο χαρούμενη εποχή αλλά για μένα είναι το χειρότερο σκοτσέζικο ντους που μπορεί να υπάρξει. Τον Απρίλιο νομίζω φτιάχνουν λίγο τα πράγματα, είναι λίγο πιο σταθερός μήνας ενώ ο Μάιος πια είναι όλο ήλιος. Ο Ιούνιος είναι ο αγαπημένος μου φυσικά με τα γενέθλια μου στις 27 μέσα στη ντάλα καλοκαίρι.

Δεν ξέρω τι έπαθα και μιλάω για καιρό, βγήκε η εγγλέζα από μέσα μου. Κι εδώ στην Κύπρο όμως δεν ξέρουμε τι θέλουμε. Έχω προσέξει πως ο κόσμος γκρινιάζει όπως και να είναι ο καιρός. Το χειμώνα γκρινιάζουν γιατί είναι κρύο και το καλοκαίρι γιατί είναι ζέστη. Καλύτερα να πάμε να ζήσουμε στις Maldives που ο καιρός είναι πάντα σταθερός στους 30 βαθμούς.

Φτάνει με τον καιρό γιατί εχτός από τον καιρό, φαίνεται να αλλάζει και κάτι άλλο. Έχτες επικοινώνησαν με τον Θ από μια εταιρία εδώ στην Κύπρο. Είχαν ζητήσει το βιογραφικό του από τα Χριστούγεννα, κάποιοι τον ξέρουν εκεί και τον πρότειναν. Του έστειλαν ένα email για να διευθετήσουν μια συνέντευξη μέσω skype για τις 10 Μαρτίου αλλά ο Θ δεν το είδε καν. Έτσι επικοινώνησαν τηλεφωνικώς μαζί του εχτές για να διευθετήσουν άλλη συνέντευξη η οποία θα γίνει σήμερα στις 5:15. Αυτή η εταιρία έχει δουλειές και στην Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό. Αν τον προσλάβουν εδώ θα φύγει το συντομότερο από τη Σαουδική και θα συνεχίσουμε τη ζωή μας κανονικά στην Κύπρο. Αν τον προσλάβουν για το εξωτερικό, φύγαμε την επόμενη μέρα. Αν δεν τον προσλάβουν μένουμε στο αρχικό μας σχέδιο. Παίζουν πολλά ενδεχόμενα.

Συνεχίζεται... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου