Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Γ: 14 μηνών και άλλα



Ο Γ έγινε 14 μηνών πριν από 4 μέρες αλλά έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτά τα μηνιαία updates. Μου αρέσει φυσικά να πηγαίνω πίσω και να διαβάζω τι είχα γράψει για τον Π αλλά για κάποιο λόγο αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή μου φαίνεται απίστευτα βαρετό να κάτσω να γράψω τι κάνει ο Γ στους 14 μήνες του, όταν έχω τόσα άλλα πράγματα στο μυαλό μου που προτιμώ να σκέφτομαι.


Αλλά αφού το άρχισα, θα γράψω μερικές γραμμές. Λοιπόν ο Γ είναι μια έκπληξη. Μετά που πέρασε σχεδόν ολόκληρο τον πρώτο χρόνο της ζωής του με κλάματα και αϋπνίες, άρχισε ξαφνικά να ξεδιπλώνει τον υπέροχο του χαρακτήρα. Και έχει πολύ πλάκα αυτός ο μικρός τυπάκος. Είναι η μικρογραφία του Π αλλά στο πολύ πιο ήπιο. Κάνει διάφορα πράγματα που έκανε και ο Π σε αυτή την ηλικία λες και είναι στο dna τους. Δηλαδή κάνει πως πνίγεται στα ψέματα για να τραβήξει την προσοχή μας. Ή θα βρει πάντα να κολλήσει με κάτι το οποίο είναι το μόνο πράγμα στον χώρο με το οποίο δεν γίνεται να παίξει. Ή το ότι πάει και στέκεται μπροστα στην εξώπορτα, σηκώνεται στα δάχτυλα των ποδιών του και τραβάει το χερούλι να ανοίξει για να πάει έξω. Και μιλάει μόνος του, κάνει ολόκληρες προτάσεις και με κοιτάει με το πιο σοβαρό ύφος του κόσμου αλλά αυτό που βγαίνει από το στόμα του είναι 'εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε' το οποίο αλλάζει τόνο και ύφος ανάλογα με το τι θέλει να πει. Όταν τον ρωτήσεις τι κάνει το σκυλάκι θα πει 'γουφ γουφ' αλλά το κάνει με μίμηση ακριβείας, σε σημείο που νομίζεις ότι ή φωνή βγαίνει όντως από σκυλάκι. Να μη ξεχάσω να αναφέρω πως έχει απίστευτα χοντρή φωνή. Το πρόσεξα από όταν ήταν πολύ μικρός πως έχει αυτή την χοντρή φωνή σε αντίθεση με τον Π που έχει μια λεπτή γλυκιά φωνούλα. Όταν τον ρωτήσεις 'τι έκανες Γ'? Θα σου πει 'κακά'. Αυτές είναι οι μοναδικές λέξεις στο λεξιλόγιο του. Γουφ, κακά, μαζί με το μαμά. Φωνάζει μαμά τη δική μου μαμά επειδή ακούει εμένα να το λέω. Κάποιες νύχτες εξακολουθεί να ξυπνάει για ώρες, όπως για παράδειγμα εχτές τη νύχτα. Ήταν ξύπνιος μέσα στο κρεβάτι μπορεί για 3 ώρες. Τρώει καλά και του αρέσει το φαγητό. Είναι πολύ ψηλός και γεροδεμένος για την ηλικία του. Έχει λεπτά, ίσια μαλάκια που κάνουν μπούκλα στο τέλος και αποφάσισα πως θα του τα αφήσω μακριά. Έχει όμορφη και παράξενη φατσούλα. Είναι ιδιαίτερος τυπάκος, με κάνει και γελάω. Ενώ ο Π με κρατούσε συνέχεια στην τσίτα, ο Γ με κάνει να γελάω με τις παράλογες απαιτήσεις του. Επίσης έχει την πιο μεγάλη και χοντρή πατούσα που έχω δει ποτέ μου σε μωρό! Του βγάζω τις κάλτσες πολλές φορές την ημέρα για να φιλήσω τα πατουσάκια του. Αυτά για το λουκουμάκι.


Ο Θ δεν έχει ακόμα απάντηση από τη δουλειά στην οποία έκανε interview. Θα δούμε τι θα γίνει. Για να πω την αλήθεια, μέσα μου εύχομαι να βρεθεί μια άλλη λύση. Δεν θέλω να έρθει πίσω, να πιάσει μια δουλειά στην Κύπρο, να επιστρέψω κι εγώ στη δουλειά μου και να συνεχίσουμε να ζούμε τη βαρετή ζωή από την οποία θέλαμε να ξεφύγουμε εξ αρχής. Εξακολουθώ να πιστεύω στο όνειρο του εξωτερικού.


Θέλω να αλλάξω πολλά. Έχω πολλά στο μυαλό μου αλλά δεν μπορώ να τα υλοποιήσω γιατί δεν ξέρω πως θα είναι η ζωή μας από το καλοκαίρι και μετά. Ο χειρότερος μου φόβος είναι να επιστρέψω πίσω στη δουλειά και να καταναλώνω τη μισή μου ζωή σε ένα περιβάλλον που μισώ. Από την άλλη, εμείς είμαστε υπεύθυνοι για τη ζωή μας, εμείς παίρνουμε τις αποφάσεις αλλά δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να αφήσω τη δουλειά αν τελικά μείνουμε στην Κύπρο. Η αλήθεια είναι πως μου αρέσει που είμαι σπίτι με τα μωρά μου και δεν θέλω να τα αφήσω να μεγαλώνουν με άλλους ή μέσα σε διάφορα σχολεία. Νιώθω την αλλαγή να έρχεται αλλά δεν ξέρω ακριβώς πως θα είναι αυτή και αυτό με κάνει να νιώθω ανυπόμονη.


Ακολουθώ μια οικογένεια στο instagram, στην Αμερική, που ζουν στο δρόμο. Έχουν ένα λεοφωρίο σαν τροχόσπιτο και με αυτό γυρίζουν στο δρόμο και ταξιδεύουν σε όλα τα μέρη που θέλουν να δουν. Έχουν δύο παιδάκια, 3 και 5 χρονών τα οποία έχουν μαζί τους. Δουλεύουν μέσω internet και έτσι βγάζουν τα λεφτά που χρειάζονται. Δεν χρειάζεται να ανησυχούν για λογαριασμούς, καθαριότητα, ρούχα, πράγματα, δουλειές, κοινωνικές υποχρεώσεις. Δεν έχουν άγχος και στρες, ζουν απλά στη φύση. Θα ήθελα πολύ να μπορώ να το κάνω αυτό. Ίσως θα ήθελα να έχω το σπιτάκι μου, τη βάση μου, αλλά σίγουρα θέλω να ταξιδέψω πολύ στη ζωή μου και σίγουρα δεν θέλω να περνάω 8 ώρες την ημέρα μέσα σε ένα ανούσιο γραφείο κάνοντας μια ανούσια δουλειά. Είμαι 8 χρόνια στη δουλειά μου και ακόμα δεν το έχω δεχτεί. Ακόμα ονειρεύομαι τη στιγμή που θα την παρατήσω. Αν καταλήξω να πάω πίσω θα μου στοιχήσει πολύ. Πιο πολύ από ποτέ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου